torsdag 19 januari 2012

Fridlysningsuppropet 2012

Missförstå mig inte nu. Den enda anledningen att jag bemödar mig med att flå murvel idag, är att sekunden Håkan Juholt avgår, så ökar chansen att Sverige får en opposition. När Quislingarna i sossetoppen inte längre lägger all tid och kraft på att intrigera, kanske de får för sig att bedriva politik igen. Vem vet?

Nåväl. Flockbeteendet kulminerar på Sveavägen 68. I sann vampyristisk anda kastar sig utsvultna journalister över varandra och som Matrjojskagummor, slår knut på sig själva i ett imploderande metamaskhål av konspirationsteorier. I brist på det önskade valrossbytet, intervjuar de varandra genomskinliga på vett och sans och kanaliserar sitt uppdämda analysbehov på en bukett blommor i ett historiskt lågvattenmärke.

Minimigränsen för antalet obesläktade individer i en population som krävs för att inavelsproblematik inte ska uppstå, brukar dras vid ca 250 unikum. Jag behöver visserligen aldrig oroa mig för att högermysmedia skall granska Alliansen men vi behöver en frisk journaliststam som kan vara lojala mot makten och hylla våra regimledare. Utrotningshotet är här. Jag tror att vi börjar närma oss kritiska siffror på friska exemplar nu. Skriv under fridlysningsuppropet nu!
blog comments powered by Disqus
Flattr this